poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Witam.

Mam na imię Patrycja. Błagam, nie śmiać się, ale mam tylko 11 lat :D Bardzo lubię prowadzić blogi. Czasem potrafię się na nich rozpisać i nie przestać nadawać ciągle o tym samym. Niestety, jesteście skazani na to, by czytać długie noty ;P Ale do rzeczy. Na tym blogu będę pokazywać różne rzeczy związane z modą, które zaintrygowały mnie w necie i w realu. Czyli np. Celebryci ubrani w szałowe stroje, sweet paznokcie i wiele, wiele innych. Będą tu także konkursy, przypuszczam, że związane z modą ;) Ale to jest przecież oczywiste! Nie zapomnę też o tym, że będą tu moje fotki, jeżeli oczywiście jakieś mi się w kompie znajdą. Bo musicie wiedzieć, że ja, to albo na zdjęciach mam dziwną minę, albo nie widać na nim połowy mnie ._. W kolejnych postach będzie także grafika. Przecież nie będę specjalnie opisywać wygląd każdego tego, co mi się spodoba. A nóż będzie na zdjęciu które bym chciała pokazać z setka ubrać ;D I co? Musiałabym opisywać każde z osobna  xD Gram w gry MovieStarPlanet oraz Wonderlife. Dlatego też jeżeli grasz w którąś z tych gier i wygrasz w jakimś moim konkursie to nagrodę otrzymujesz w grze ;) Oczywiście jeżeli chcesz dostać w grze. Jeżeli nie grasz w te gry to dostaniesz coś z grafiki, z neta. Coś wykombinuję. ;D Ale już mam parę pomysłów. Na tym blogu oczywiście będzie parę zakładek. 'Konkursy', 'Fotki' i dołączę jeszcze zakładkę o nazwie 'Opisuję moje wycieczki, zdarzenia' To będzie coś jak pamiętnik ;) To jak? Chciało ci się czytać??? xD Chociaż to jeszcze nie mój rekord... to połowa mojego rekordu ;)
To pa,pa ;* ♥♥♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz