sobota, 11 sierpnia 2012

Ubrania na lato 2012r.

Hej. A więc dziś miałam wam dać post na temat włosów. Ale coś mnie przekonało ,że ubrania będą lepsze. Jak dam rade jutro zamieszczę tu post o włosach. A ponieważ jutro o 10:00 Idę do koleżanki na urodziny będę musiała wstać o 3:30 żeby wam napisać post. Postaram się bo pewnie i tak nie pójdę spać przez cała noc. Ale nie przedłużam. A oto post dzisiejszy.
 Pokażę wam sukienki które mi zaimponowały kolorem a także wykonaniem.
    Chciałam wyciąć tło ale myślałam poco. Mi szczególnie podoba się ta żółta sukienka. No to lecimy dalej.
Bluzka leży tu na tej pani idealnie. Najbardziej podobają mi się te jej rękawy i pasek. Jest ona jakby galowa. Ma ładny kolor i ładne wykonanie. Teraz dalej.
Jak spojrzałam na te spodnie to od razu chciałam je mieć. Najbardziej fajne jest to ,że są bardzo krótkie no i troszkę pozadzierane na końcu. Kolor też nie jest zły. A więc pokazałam wam parę ciuchów ale nie są one kompletami.Jestem na szybko więc kompletów nie zdołałam zrobić. Ale no trudno. Myślę ,że wam się podobało. No to w następnym poście umawiamy się na fryzury. Pa. A i co do nagłówka podoba wam się? Robiłam go 2 godzinki. Teraz już pa.
                                                                               
                                                                                   
                                                                                                                                                                           

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz