wtorek, 7 sierpnia 2012

Lakiery do paznokci

Witam w moim pierwszym (normalnym) poście. Dzisiejsza sprawa : Lakiery do paznokci. Weszłam w Google i wpisałam 'lakiery'. Kliknęłam 'Grafika' i pierwsze co mnie rozbawiło to właśnie to zdjęciucho ;D
To zdjęcie jest super, bo mam pięć lakierów z tej firmy :D Na tym zdjęciu jest jeden kolor, który mam na pewno ;) To ten lakier po środku. On jest taki sweet, że prawie w każdą sobotę nim maluję paznokcie. Niestety. Mój lakier z tej firmy jest już chyba przeterminowany, bo mam go już kupę lat. Także nie wiem czy znajdziecie go w sklepach. xD W każdym bądź razie, polecam. Jeszcze muszę koniecznie pokazać lakiery, które mnie się bardzo podobają! Oto i one.
Tej samej firmy są. W dalszych postach może powiem lub nawet pokażę na zdjęciach z neta z jakich firm ja mam lakiery. Ale to będzie po tym jak jutro przerobimy drugi temat o lakierach. Tym razem będą to lakiery do włosów. ;) O tym notka będzie jutro. Staram się pisać regularnie, czyli codziennie albo co dwa dni, a jak wyczerpię sobie wszystkie tematy, to zamknę bloga i nie będę tu już dodawać postów. Pozostanie on tylko do czytania ;P Dobra. To ja kończę. Papap ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz