piątek, 10 sierpnia 2012

Pasemka.

Cześć! Jak już Patka wspomniała też prowadzę tego bloga. W realu nazywam się Wiktoria. I jestem od Paty 2 lata starsza co znaczy ,że mam 13lat. Mam nadzieję ,że  nie wygadała wam co będzie w dzisiejszym poście.. Dobra to nie będę was nudzić sobą tylko zabierzmy się za temat. Dziś przeszukałam internet. Prawie ,że cały. I znalazłam dla was idealny temat. Pasemka: W tym roku jest dużo modnych kolorów. Dlatego postanowiłam dodać wam zdjęcie kilkunastu najmodniejszych z nich na pasemka.Już pokazuje zdjęcie:
Podobają wam się? Wybrałam specjalnie te zdjęcie. Bo na nim są kolory żywe. Takie pobudzające..?Dodam teraz gdzie najmodniej i jak nosić te pasemka.
Mały kawałek pasemek. Chyba znacie tą twarz. Kolor pasemka jest boski...! Dlatego wybrałam to zdjęcie. U góry kawałek pasemka i to mocny kolor.:
Zdjęcie mi się podoba z paru powodów:
1-Pasemka mają idealny jasny kolor.
2-Nie są tak blisko siebie jak na zdjęciu u góry. Są w różnych miejscach.
3-Kolor jest jedwabisty. Nie jest sztywny.
A oto kolejne i z koleji ostatnie zdjęcie:
Zdjęcie mi się nie podoba. Ale przecież mówimy o pasemkach. Pasemka są długie prawie od czubka głowy. Możemy powiedzieć ,że są od połowy włosów. Ale mają tak samo żywy kolor. Już niedługo postaram się dodać post o kolorach włosów modnych na najbliższe lata. Pa.
                                                                                 Sory zapisało mnie jako Patrycja ale już w innych notkach tego nie będzie.

                                                                                       
                                                                             

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz