czwartek, 9 sierpnia 2012

Lakiery do włosów

Wczoraj nie zdążyłam napisać o tym posta. Zapomniałam, a przypomniałam sobie tak gdzieś o 20. Nie chciało mi się już włączać komputera. A więc, przechodzimy do tematu. Dzisiaj obiecany temat - lakiery do włosów. Niestety nie będzie on za bardzo ciekawy. A więc. Przed chwilką wpisałam w google 'Lakiery do włosów' i kliknęłam 'Grafika'. Wyskoczyło mi mnóstwo lakierów. Pierwsze co przykuło moją uwagę to, to zdjęcie :
Mam taki lakier w domu. Teraz jego zalety : Ładnie pachnie, po jego użyciu włosy są nabłyszczone i miękkie w dotyku, nie skleja włosów. Jakoś rzeczywiście, ciekawą notką ten post nie jest. Dlatego dodam coś śmiesznego ;P
W następnej notce, podejrzewam, że będzie coś o paznokciach. Jeszcze powiem, że za chwilkę wezmę się za dodanie muzyki na bloga ;) To ja się żegnam, pa pa ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz