piątek, 17 sierpnia 2012

Kolory

Hej , Witam. Właśnie przed chwilą dowiedziałam się ,że Patka jutro napiszę już post. Cieszmy się z tego. A tym czasem ja mam dla was post. Kolory:
 3 bardzo modne przykłady na pomalowanie se paznokci. Jeśli chodzi o firmy , firmy często mają inny kolor w stosunku do np: fioletowy ,niebieski ,czarny. O to się nie martwcie. Kupcie jaki wam pasuje. Oczywiście dam wam pare porad jaki kolor do jakich ciuchów pasuje:
Emo-Czarny.
Plastik-Różowy ,niebieski , biały.
Dzieci 2-5 lat:Różowy ,fioletowy.
Dzieci 6-15 lat-Czarny , Czerwony ,żółty , niebieski.
Itd. Dobra teraz coś innego:
 Bardzo dobre na jesień/wisone. Są takie oto kolory. Czerwony , niebieski , kremowy. Zależy to też od twoich włosów:Przykłady:
Czerwone włosy-Czarny płaszcz.
Brąz włosy-Czerwony płaszcz
Blond włosy-Niebieski płaszcz.
 Itd. Oprócz ubrań są też domy co nie? A oto jakie kolory domów teraz pasują:
Żółty-Zielony.
Czerwony-Biały.
Granat-Czerń.
Róż jasny-Róż ciemny.
Czerń-Ciemny Róż.
Saladynowy-Srebrny-jasny.
Złoty-Srebrny.
Kolor morza-Ciemny niebieski.

   I tak dalej. Ja zaraz jadę na wieś więc nie mam zbytnio dużo czasu , jak bym nie jechała dodałabym wam tego więcej. Ale to już nie ważne. Do może jutra-2 dni. Pa.
                                                                                                                                                                                           

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz