piątek, 10 sierpnia 2012

Celebryci

Tego posta piszę teraz ale miał on być na jutro. Niestety nie wiem czy jutro zdołam napisać, a teraz mam jeszcze 30 minut dla siebie ;) No więc zaczynamy :

W pierwszym poście (powitalnym) pisałam, że będę także pokazywać celebrytów ubranych w extra stroje. Teraz od razu mówię, że ten temat jest o tym. ;D Zacznijmy więc od gwiazdy za którą nie przepadacie. Mnie się on baardzo podoba ;) Miley Cyrus (Destiny Hope Cyrus) !

Bluzka : 8/10 Czarna bluzka do tego stroju pasowałaby najbardziej. Dobrze, że Miley się zdecydowała właśnie na nią! Spodnie : 9/10 Jedyne co mi się w nich nie podoba to, to że jest w nich za dużo specjalnie zrobionych dziur. Buty : 10/10! Bingo! Najlepsze są gustowne kozaczki! Tym bardziej, że Cyrus najchętniej nosi kozaki. Nie dziwię jej się. Wygląda w nich bardzo dziewczęco ale z pazurem ;3 Fryzura : 10/10! Z tego co widzę nie mam żadnych zastrzeżeń co do tej fryzury ;) Miley ją nosi bez przerwy. Błyszczą jej się te włoski, może dlatego ją nosi, bo gdy robi ostry look, żeby nie był przesadnie mocny, dodaje te włosy, także by nie być za ponura. Dodatki : 9/10 Za mało dodatków! Dołożyłabym jeszcze jakiś duży, czarny pierścionek i kolczyki ;) Dobrze. Żeby nie omawiać dalej waszej 'nieulubionej' gwiazdy przechodzimy do... Seleny Gomez! :)
Bluzka : 9/10 Biała bluzeczka łagodzi ten look Sel ;) Spodnie : 7/10 Te spodnie mi tu najmniej pasują :/ Buty : 9/10 Gdyby były koloru białego, a nie kremowego, to Gomez zgarnęłaby dziesiątkę ._. Fryzura : Upięte włosy. Selena pomyślała bardzo dobrze! Dodatki : Ta torba pasuje do wszystkiego! A sweterek sprawia, że ten strój nie jest tylko czarno-biały ;) Czas na jakiegoś chłopaka. Hmm.. długo myślałam, aż dotarłam do tego, że to Maciej Musiał byłby świetny do opisania c;
Bluzka : 10/10! Czarna... Pasuje! I to jak! ;) Spodnie : 8/10 Te zółte, długie spodnie sprawiają, że look Maćka jest jaśniejszy c; Buty : 9/10 Czarne, błyszczące siębuty. Najlepsze! Maciek! Rządzisz ! ;) Fryzura : 7/10 Nawet bomba. Szkoda tylko, że tak jego włosy są roztrzepane ;c Dodatki : 10/10! 10 bo nie ma żadnych dodatków. Nie potrzebne są! ;) To na tyle ;) Papap ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz